Saturday, May 30, 2009

♥ missing you ♥


蛮不讲理

体谅包容

或许我还称不上一个称职的女友

但我会慢慢学习改变...

昨天去了AD在 central market 的 exhibition...
知道这段日子他真的很忙...

我知道在这段期间,有时我还是会对你发脾气...
对不起,我已经尽力在改善了...

昨天终于看到你了...


有多久没和你牵手?
已经渐渐淡忘你手心的厚度...

有多久没和你拥抱?
已经开始忘记你身上的温度...


Mr.Adrian,
u said you'll be free after next friday...
hope we can spent our times together...
juz wanna be with you...

missing you rite now...



2moro LAST day...

FRESHMUTE EXHIBITION

Annexe Gallery,2nd Floor,Central Market
26 May - 31 May 2009
11.00 a.m - 8 p.m

http://thisfreshmute.blogspot.com/


they did a great job... =)


No comments:

Post a Comment