Sunday, April 5, 2009

〒清明节〒


清明时节雨纷纷...


04/04/2009 (星期六)


今日系所谓o既【正清】,即是清明节o既正日。

所以我七早八早就要爬起身去【行清】。。。

虽然爸爸同妈咪已经离佐婚,但系我仲系姓o既,

应该尽一份子孙o既责任 - 行清

由于哥哥请唔到假,所以今年只有

伯爷,堂哥,堂姐同我去...

第一个目的地就系去

【广东义山】
拜祭 【太婆】


跟住再去到

【广福义山】
拜祭 **我记得唔系好清楚o既亲戚(惭愧中。。。)


往年应该系食佐o野先至继续,

不过难得今年系【正清】,但系唔晓好塞车,

所以我地决定先继续拜祭。


我地去到
【富贵山庄】墓地 拜祭 【爷爷同嫲嫲】
因为爷爷同嫲嫲算系我地比较亲o既,

所以我地会逗留耐d。

唔知点解,每次去到个度都会念起以前爷爷系度o既日子,
虽然 d 回忆好模糊,但系我知爷爷好锡 d 子孙。
爷爷好注重中国文化,爷爷o既文采同书法都好好。


我记得以前边个同爷爷同枱食饭都一定要用筷子、碗。

話説如此
,记得妈咪讲过,爷爷o既 思想好开通,
绝对唔会重男轻女或者逼自己仔女全部一起同住。

可惜爷爷系我三岁o既时候已经唔响度,

真系希望可以有多d 同爷爷一起o既回忆。


之前听d亲戚讲过,爷爷有酒窝,我都有,
我响度念,算唔算隔代相传咧?


虽然以前我曾经代表学校参加书法比赛,

但系一旦同爷爷o既相比,简直就系有天渊之别。


人越大,就发现自己o既华语造诣并冇想象中咁好。

以前好多朋友或者亲戚知道我选择用华语进修【mass comm】

都表示唔赞成兼唔睇好,

但系我想讲o既就系,我唔会后悔我所选择o既,

因为我钟意华语。

**其实好想多谢妈咪,因为佢从来都唔会反对我地o既选择,

因为佢系english educated,所以佢好想我地学好华语。


(对唔住,好似离题好远添,系时候返来啦~)


拜完爷爷嫲嫲就开始落雨,

我地仲要去
【富贵山庄o既骨灰殿】拜祭 【大伯爷
大伯爷过身唔系好耐,今年亦都系我第一次去拜佢。

骨灰殿入边仲有冷气同凳坐,

所以我地就坐响个度避雨。


离开富贵山庄之后我地就去食o野,

我地去佐【康乐】o既【新明记】

个度同样系咁多人,同样要等位。


最后一站就系到
【广义塔】拜祭 【富伯】

终于行完清啦~~~


我竟然从4点几训到到夜晚12点几~

起身睇到钟吓佐一下,

跟住开电脑上网,不过都系唔冇乜o野做,

所以两点几又再训过~~~

哈哈 XD 好多人都话我好训得,似猪,
我唔要做猪,

做牛好d。
=)

****
广东、福建有分好多种,

记得之前响the voice上课,

洪秀琴老师问我系广东咩人,我真系唔知。
老师话而家好多人都唔知,我地应该要去问o既~


而家我知啦~~~


我系


~~~廣東 新會~~~


哈哈 XD

唔经唔觉都写佐好多啦~

BYE...

5 comments:

  1. 其實我咗日都有去富貴山莊拜我伯母
    不過吾係好舒服
    同埋甘早都吾知點樣去meet我屋企人
    所以只好做豬啦~
    不過咩嘢整到你用廣東話來寫blog哦?

    ReplyDelete
  2. 咗日? 哈哈~ 应该系寻日...
    冇念过你竟然会用广东话回复wor~

    哈哈XD 咁寻日你有冇去富贵山庄?

    我都系贪爽所以先至用广东话,
    因为要证明我系广东人... 哈哈 ^o^

    ReplyDelete
  3. 哈哈!
    我悌你用廣東話
    我都爽下都用廣東話回復咯~
    不過發覺到寫比講仲難呀!
    (我是客家人,要寫不是更難... = =)

    ReplyDelete
  4. 我都要用广东话来复你先得!哈哈!
    等di唔识讲广东话既人唔识留言!哈哈!
    wow!你去既其中两个地方竟然同我一样喔!
    广东义山同富贵山庄!^^
    我都系广东人,不过唔系新会人wor...^^
    我地以后就用广东话来沟通啦!哈哈!几唔错嘛!^^

    ReplyDelete
  5. 【Daniel】
    哈哈 XD 我都觉得写比讲更难~
    你身为客家人算唔错啦~
    多听,多讲,多写一定会进步,
    bangsar先生讲o既... XD

    【syndy】
    你同daniel果然系曾经做过夫妻o既wor~~~
    咁有默契geh~

    你系我o既老妈子~梗有好多o野系相似geh~
    广东人去行清o既地方应该都系咁上下,
    KL其实都唔系好大jek~~~

    用广东话沟通好啊~ 不过我惊自己晓自动同你讲番华语~
    哈哈哈 XD

    ReplyDelete